10 Oktober 2010

seminggu lagi


Hari ni dah berapa haribulan?

10/10/10 kalau tak silap.

Durian pun gua tak sempat pekena lagi ni oi. 

cilake!

17 ulasan:

geng lepak ceria berkata...

kau bakal merindui budak yang pakai baju "kecewa" nanti.

aku gembira! berkata...

woi! sape kat atas nie!!!

kiba berkata...

geng lepak ceria: haha. tahun depan baju ape pulak ntah.

aku gembira: kata nak balik sg.besar?

budak sungai besar berkata...

aku tak balik minggu nie.. sepupu aku kahwin tadi dekat raub

citahrudin berkata...

peh..seminggu mencari durian ke hape nih?

J. Abdullah berkata...

sekarang musim durian ke yayang?

takpe. makan nasi dengan sambal belacan banyak2 hokeh.

kiba berkata...

bdk sg. besar: kecewa siak

citahrudin: tak paham letu.

j: syg, tak paham jugak letu. ;p

LUMUT berkata...

cpt2 lah berangkat pulang.
sok mesi alame2 pon buat ape kan??

(ah jeles lah)

eiffel berkata...

gwa bwu nk komen cm j.love..tp bila lu kata xpaham...

ini bermakna gwa pun xphm...hurmm

kiba berkata...

lumut: hanya lu dengan geng ceria yang faham entri ni. kehkeh

ei: bahasa tinggi biasa lah. ;p

mahirahnazlim berkata...

cesss durian jep

kiba berkata...

ye mahirah.

yun berkata...

alahai ciannyer.!

saving huda berkata...

hahah comel gle gmbr.durian ke tu?

kiba berkata...

yun: tehee

huda: aah durian letu

fndrocka berkata...

Peh..tak fhm gak

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

bila nak update nih