26 Oktober 2010

i shower naked


Assalamualaikum, 

  Kehadapan pembaca pembaca dan rakan rakan blogger yang kemaen lagi tu,  Alhamdullilah dengan nikmat dan kurnia nya dapat gua update blog setelah seminggu selamat sampai di kaherah yang cukup membosan kan ini.

  Setelah puas gua santai cuti summer di Malaysia selama sebulan tempoh hari, gua hampir terlupa kaherah cukup lain dengan Malaysia. Lantas senyuman cukup manis gua pudar hari demi hari. Malas gua nak detel satu persatu apa yang lain nye dengan Malaysia. nanti lu olls sedih sampai menangis sapa yang susah noks. kehkeh

  Sebagai waris darah ' fighter ' dari arwah atuk, memang dah sampai masa nya gua fokus stadi sekarang ni. Sebelum balik kesini haritu pun ayah ade pesan jangan nak ber 'fantasi' sangat.  Jadi terpaksa lah gua keluar dari alam 'naive' sebab usia pun dah kopiko.
  
  Mungkin ini sahaja yang gua mampu sampaikan setakat ni. Gua sendiri tak pasti apa yang gua ingin tujukan kepada lu olls. kahkah. Yang paling penting gua tau lu olls sedang gundah ketika ini. Tapi usah lu olls ragu dengan takdir Allah kerana tuhanmu maha mengetahui. Jagalah diri dengan baik. Jangan lupa untuk curahkan penuh kasih sayang kepada Mama ayah. Ingat lu olls pesan gua ini. Ingat dengan baik

16 ulasan:

greyred berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
saving huda berkata...

sebab ulasan dipadam aku org fes.yay!belajar rajinrajin kibs!

-hazen berkata...

kaherah debu 5 inchi!

lumut berkata...

so mcm mane awek yg lu jumpe arituh kt mesia?

dpt tekel?

bru fighter sejati cenggitu ma

Asa berkata...

Baik saya ingat :)

kiba berkata...

huda, aku selalu orang no1 dekat blog kau kan

hazen, sepender aku, aku sorok kalau tak berdebu jugak siak

mut, haha dongeng je lah tu.

aisa, bagus tau.

Amal berkata...

kau punya intro dah kasi aku gelak. hahaha. balik lain kali, aku belanja. tapi shax bayar ok? take care oi

kiba berkata...

haha. ye kew mal, ok hari tu sori le ubah plan last minit kan. take care jugak oi

MOFASAD berkata...

"olls"

macam nak lempang2 ko

saving huda berkata...

yela blog aku lengang kot -__-

Razman berkata...

aku betul2 berharap ada gambar kau mandi bogel di upload. mcm ustakberd di hi5.

citahrudin berkata...

sape lupa nak curahkan kaseh syg kt mak ayah tu mmg peseng batu caves je weh

kiba berkata...

farid: bewani kew. hihik

huda: haaa? tak maksud pun tau

man: babi aku dah tolong takkan aku sekali kene pulak. haha

citah: itu le. betul tu.

Mat Jun berkata...

owh jadi ini kiba

hmmm

theblabber. berkata...

lu olls perkataan yg baik!!

haha. apa pun, study molek deh!

J. Abdullah berkata...

cariklah gepren. nanti tak pudar lagi dah senyuman tu.

cewahhhh.