02 Oktober 2010

if we ever meet again

 
Lokasi: Embassy of Egypt, Ampang, Malaysia.
Waktu: 10 Pagi waktu Malaysia, 1 oktober 2010.

" Okei lah. Balik dulu ye. nama apa? syafiqah kan? " Gua matikan perbualan gua dengan dia. Sejujur nya gua nervous gila.

" Haa. aah, okei nama apa ni? " Balas dia seakan akan tak ingin gua pergi dahulu.

" Kiba " balas gua seakan akan hero cinta tamil gitu. Lalu gua pergi.


" if we ever meet again "

24 ulasan:

Penulis.Sahaja. berkata...

fuhhhh.
perempuan ni mesti ada something.

shakinah berkata...

Kamon! Takkan tanya nama je ba? Num tepon? Facebook? Twitter?

saya; AISA. berkata...

hahahahahaha. dah melepas, apela.

Razman berkata...

dgr tu shax ajar. len kali mntak no ph, fb, twit skali. dia buat mcm tu la dlu.

J. Abdullah berkata...

ehem.

kiba berkata...

pit: perempuan tu memang lain dari lain. kehkeh

shax: aku bajet nak cari dia dekat fb. tapi tak jumpa. :(

aisa: tu lah. melepas.

man: haha. kau dengan azza macam mana pulak.

kiba berkata...

j: jeles kew? hikhik

bukan penggoda berkata...

itu aku la. hakhakhak.

razman berkata...

aku dgn aza aku sumpah aku tnya no dulu baru tnya nama. hahaha

saving huda berkata...

gila machoo kibs!

LUMUT berkata...

syafiqah ek nama die??wow

insyaAllah ada jodoh kau akan jumpe die lagi.

take care

maCy berkata...

pahal lumut promote name sndri. hoho

FatinZol berkata...

woha kiba ! cari balik la weh..hahaa

afiqsiddhartha berkata...

nama kakak aku syafiqah. Just saying.

kiba berkata...

zuely: nama kau syafiqah ke?

man: haha. janji bertahan.

huda: kehkeh. mane ade

lumut: nama penuh dia rahsia. inshaAllah

kiba berkata...

macy: bukan lumut lah.

fatin: mesti! wajib!

afiq: hee

zahirlunatik berkata...

hmmmmm...perangai tu kemain lagi~

Tanpa Nama berkata...

ohoii lu jatuh cinta ke ape..puiiwiit

kiba berkata...

zahir: kemaen tau. hikhik

tanpa nama: haha

MOFASAD berkata...

dengar cakap shax tu

master jiwang kot

razman gak

boleh mintak tunjuk ajar

eiffel berkata...

hakhak...kantoi lak nama lumut :P


klo da jodoh...xkemana...

Syafiqah Sabki berkata...

lolx ada belog upenye..cam tertarik je entry nih..wahahahah

syahira ariff berkata...

syafiqah tak gelak ker dgr nama kiba?
kekeke

aku azhar bhaii
ada masa,kita minum kat assair abu umar dekat mesir wa sudan

hamzah ian berkata...

weh kiba.. header lu smart dow