23 September 2010

salt teeth


Kalau kawan kita cakap " Kau jangan kibs, nanti tak pasal pasal eksiden ke ape ". Lepas tu gua betul betul eksiden. contoh nye la. Tu nama nye " Mulut Masin " kan?

Tapi kesah nye, sebelum gua fly pergi Egypt tahun lepas. Mama serta adik adik gua ade cakap 

" hehe. Nanti balik Malaysia nanti mesti Abang ade jambang macam orang Arab ".

Wattahek?

haihh. Ok, Gua nak pergi cukur jambang kejap. 
hee hee 

22 ulasan:

kiba berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Izzat Hasim berkata...

jangn buang jambang lu kibs....aku nak tengok ko cam orang arab...hahaha

LUMUT berkata...

wow...

haha..

MOFASAD berkata...

w'sallam




kiba


minggu pan la kita jumpa

minggu nie gua tak balik sebab ada game futsal..

kalau minggu ni nak lepak sel jom la... bukan k.l ok.

eiffel berkata...

owh..hormon ko msti berubah sbb dok sana kan...tuh yg berjambang :P

FatinZol berkata...

kiba,pe lagi...tayang r muka berjambang ko tu...

saving huda berkata...

kau rs kau macho cm dlm gmbr tu ke kibs kehkeh.kiddin jgn marah.
knp salt teeth bkn salt mouth?

kiba berkata...

zat: haha sure. for u baby.

lumut: -__-" haha

mofasad: takpe chill la. aku ke s.a pun boleh inshaAllah. hehe

kiba berkata...

eiffel: hormon testoteron bertambah.

fatin: hurh. tak kuasa i nak camwhore ni. :p

huda: takde pun. sebab kalau salt mouth tajuk jadi tak sedap pulak. hehe

yun berkata...

mesti pelik kan berjambang...
huhuhu

kiba berkata...

yun, pelik jugak mulenye.

saya; AISA. berkata...

pentipu.

katilpatah berkata...

kiba...kiba...lu ada ensem mcm itu nik aziz x..jambang die kan x boleh blah..

kiba berkata...

aisah? tipu maneee? betei la

katilpatah. haha. nik aziz tu ikut sunah nabi :) dapat pahala tau.

J. Abdullah berkata...

hish. jambang? gatal lah nanti nak laga laga pipi dengan ai. hikhik!

citahrudin berkata...

nanang..nek eneng jambang baru lah true..keh3

Razman berkata...

weyh, ble nk turun s.alm ni? byk kedai leh shave jambang kat sini.

hamzah ian berkata...

org putih ckp terrorist.. gua ckp cool ade jambang dowh

kiba berkata...

j: untuk u ai sanggup bibeh shae hari hari. hihik

citah: eneng jambang baru lah jawa mix. haha

man: hehe. ramai pulak shah alam ye. ok ok. nanti gua turun. ko shave kan.

hamzah: lu bukan orang putih ke?

zahirlunatik berkata...

hai nok! ni mesti dah balik tanah air kan?

kiba berkata...

hai hir, dah seminggu sudah hir. hehe

john bert berkata...

kau kata dah balik, tp bukan nk roger member2 melepak. dah la aku pernah sekelas dengan kau. kecik hati tau.