20 September 2010

rock out with your cock out


Seronok betul gua. Lu orang pun tahu lah kan. Gua dah sampai Malaysia. Patut lah mat salleh kate " home suwit home ".

Baru satu hari dekat rumah, macam macam gua dah buat benda yang gua tak boleh buat dekat Kaherah.

1. Tengok game Chelsea, Man U, Liverpool dekat mapley sambil pekena Teh Tarik. Memang anak jantan.

2. Bancuh shisha lemon mint, hisap seorang seorang. Sambil tengok kiteretsu. Memang heaven.

3. krukk krukk. Meratah papadom.

4. Pergi pejabat Pos ngorat akak pejabat pos. Sebenarnye dia yang lain macam. gua layan kan aje.

5. Hisap rokok sambil bonceng motor. wempit gitu.

6. Mimpi cikgu siti. kehkeh

haihhh. seronok nyeee. lu orang ape tahu 


33 ulasan:

Berd berkata...

Celaka apa.

citahrudin berkata...

ni kira nak kena cakap tahniah ke hape ni?

**berd tu apasal? gaya tak tenteram saja

syahira ariff berkata...

kenapa liverpool?kenapa bukan arsenal?

shakinah berkata...

Wahh. Kemaen lg dia!

J. Love berkata...

ahh! tak adventurous ah lu. bila nak panjat klcc tanpa guna tangga?

katilpatah berkata...

ai mimpi cikgu siti jew??
die ajar tadika jew..harap maklum

saya; AISA. berkata...

ooo. macam tu. ooo. XD

kiba berkata...

berd: celaka mana.

citah: emboh dee.

syahira: sebab arsenal main semalam nye kan.

kiba berkata...

shax: kemaen kan. bila nak ambil baju. kehkeh

j : macam mana tau aku suke spiderman.

katilpatah: cikgu cikgu la taste kitew. hihi

aisah: macam maneee huehue

MOFASAD berkata...

woiii

gua tanya lu duk mana, lu wat buta eyh? lempang kang!

bila mau lepak!

the bert berkata...

xkan cikgu siti sorang je kot cikgu suraya x nak skali..hahaha

kiba berkata...

bert: oh, boleh la gua tolong jage. haha aku duduk simpang empat. lu tau ke?

bert: kehkeh. nakal tau.

Syida Shukor berkata...

haaa apa lagi , bila nak beraya raya mohon maaf ni ? haha

kiba berkata...

bukan dah abis raya ke syida. puasa balik kan. ;p

MOFASAD berkata...

bila plak gua bert?

kiba berkata...

celaka. sori farid. ni gara gara entri baru berd.

MOFASAD berkata...

hahahaha

saving huda berkata...

slmt pulang kibs.kiteretsu tu katun eh?

kiba berkata...

huda. aah, kartun yg maghrib maghrib tu.

Razman berkata...

weyh, kau area mne? tak guna balik mesia klu tak pkena kedai malaysia negaraku di s7 shah alam. turun la sini.

FatinZol berkata...

eh kiba,kirim salam kt org mesia ye..

rindu woh.
bukan kat ko.
kt mesia la..

hahaa

kiba berkata...

man: ok ok. lepak mane kalau 7. i city ? hakim? :p

fatin: ececey ke dekat saye.

Qu berkata...

wempit gitu. HAHAHA.

kiba berkata...

hahaha kenape quu. ;p

hamzah ian berkata...

gua tabik ngan lu.. kesian betol lu buat kerja sia-sia..

kah kah kah..

Linglung berkata...

makan papadom tu lu tgk sekali cerita papadom..syok derr!

kiba berkata...

cilake. name pun gua sedang cuti cuti malaysia. haha

cerita papadom tu gua benci sebab hero gua jadi lembut. pft

crazy_labelle berkata...

Apsal xley mimpi kat sane?

kiba berkata...

sebab kat sana tak de cikgu siti.

Syida Shukor berkata...

orang balik malaysia kan hiks !

Razman berkata...

hakim la paling remaja.

Qu berkata...

lain kali eja wempit cani lah --> wEmPiTz hahah lol

Rizuan Ismail berkata...

beb..shisha x baik utk kesihatan..wakaka