16 September 2010

a happy place


Lama juge Gua tak menulis. haihh Gua tak tau nak cakap macam mane, exam dah pun habis semalam. InshaAllah gua dah buat yang ter-padu, tawakal pada Allah je sekarang ni. 

Semalam lepas je exam selesai, Gua punye senyum sampai terkeluar lesung pipit yang selama ni memang takde pun. kehkeh. Letih otak emosi bla bla bla semua lenyap. Memandangkan Gua akan balik ke Malaysia, semalam Gua terus ke Pasar Hussin dekat dekat dekat dengan Masjid Al-Azhar tu untuk cari souvenir satu dua untuk keluarga nanti. Tapi bukan tu gua nak cerite.

yang gua nak cerite. 
Pejam celik pejam celik dah hampir setahun gua dekat sini. Macam macam ragam orang egypt Gua dah masak, perangai buruk lebih dari perangai baik. Memang gua tak tahan. Secara jujur nya memaki hamun orang egypt memang dah jadi rutin Gua dan rakan setiap hari. cukup benci. tapi..

Ayat kawan Egypt gua semalam tak menahan. 
" We know you hate Egyptian, but we all love you "

gampreng. Ayat die buat Gua mula rindu dekat Egypt dah, Gua nak balik Malaysia pun tak senang hati ni.kehkeh cileke.

22 ulasan:

mahirahnazlim berkata...

raya pun exam ?
huishh tepu otak haha .
tapew na blk pun kn semoga selamat sampai :)

kiba berkata...

hehe. nak balik. :D

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ berkata...

bye2 kiba:)
selamat pulang..hehe~

kiba berkata...

hehehe. eksaited ni.

LUMUT berkata...

blah lah entry poyo gile ..=p

LUMUT berkata...

souvenir utk aku kiba ade x??hee


weh kau baru 1st year lah kirenye???

LUMUT berkata...

lesung pipit yg memang x ada..haha..x leh blah gua gelak je baca..

k ah lu dah abes exam sedap lah kan..ciss

kiba berkata...

ahhhh dasar jeles dengan aku nak balik malaysia letu. hmph. haha

aah baru tahun satu. nak masuk tahun dua.souvenir ade je tapi nak bagi macam mana.

kehkeh. jeles lagi. aku memang takde lesung pipit mut

saya; AISA. berkata...

auwww. tacing siot ayat kawan egypt u tu. harharhar.

dey, balik naik flight jaga diri. jangan kena himpap keh keh. XD

kiba berkata...

ngek. dalam flight la nak kene himpap dengan awek awek cantik. huehue tacing kan.

J. Love berkata...

cinta tak berbalas pun dia kata tak apa? lol!

gua kalau dengan pak arab ni baik tak baik, gua menyampah je semua.

kiba berkata...

ape kes miss?

saya; AISA. berkata...

tibe tibe en, kiri kanan u abe abe arab yang dadanya berbulu? ha? camna? jelas sekali u akan kena himpap dengan hebatnya.

*bayangkanlah* eeeyu. XD

shakinah berkata...

cepat balik woii!! nak duit raya! :D

kiba berkata...

-____-" tak mungkin.

kiba berkata...

shax: baju raye aku kasi ok.

MOFASAD berkata...

mai maysia lu roger gua... gua jumpa kat klia pon ok gak. ok?

kiba berkata...

ok bro inshaAllah. klia gua tak janji. mak apak gua dah cop dulu.

Berd berkata...

Arab Jordan pernah bagitahu gua. The arabians that we hate the most are egyptians. Keh keh keh

*cimOt* berkata...

org egypt tu jahat sgt kew smpei ko menci???

MOFASAD berkata...

takde hal... kiba ang dok mana?

Razman berkata...

aku dgr kau beli baju raya utk shax. kalau tak ada boxer raya utk aku, mmg sah kau dan shax ada hubungan terlarang.