09 September 2010

selamat hari raye lah ye

  
الله اکبرالله اکبرالله اکبرﻻ إﻟﻪ إﻻ اﷲ وﷲ اکبر

Dikesempatan ini gua tulis entri nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri lah yer kepada semua bloggers dan silent reader gua. Maaf kalau gua banyak salah silap dari hujung kaki ke hujung rambut. Selamat menyambut dengan penuh keberkatan, jangan raget sangat raya raya ni. jeles tau. hehe

Malas nak tulis panjang panjang, sebab nye gua nak pergi masak kuah kacang, nasi impit, rendang, dodol ni. tugasan dah diberi kepada ahli rumah, tugas gua cuma beli barang dapur je. Gua pun tak tau kenapa tugas gua senang sangat. kehkeh lagi sekali Selamat Hari Raya semueeee! dari gua yang tak dapat balik beraya, kiba.

11 ulasan:

FatinZol berkata...

selamat raya kiba :)
jangan jeles sgt dengan kami yg beraya di mesia ni.
x elok utk kesihatan

hahahahaahaha

kiba berkata...

haha. pffftttt. maaf zahir batin :D

MOFASAD berkata...

gua ngah makan ketupat hasil buatan mak gua nie..


haahahaha


selamat hari raya

J. Love berkata...

nak gua listkan teori tak kenapa lu tak disuruh masak?

saving huda berkata...

slmt raya kibs :)

kiba berkata...

farid: haha kau selalu pun

j.love: takpe takpe. :)

huda: selamat raya jugak huda

citahrudin berkata...

nanang,
kluputan ku seng katah-katah

the bert berkata...

selamat ari raye kiba..

kiba berkata...

citah: maaf zahir batin jugak nang.

bert: selamat hari raya bert

syahira ariff berkata...

selamat hari raya,jgn touching2 ya nnti aku bawak almond london utk kau ya

aben berkata...

selamat hari raya kiba..
ak tau kau xsuke wish cmnih..
tp ak xdpt la nk wat kad raya besar kat kau.
haha.
ktorg pon sebok memasak!

maaf zahir batin kiba!