08 September 2010

the game is over

Selamat tinggal Ramadan jumpa lagi tahun hadapan. InshaAllah.
Selalu nya esok lusa dah nak raya ni masing masing pun jadi rajin. Maksud gua bukan la rajin menyapu ke ape. Rajin hantar kad raya, sanggup tu bangun awal pagi upload photo lepas tu tag. Malas betei nak remove tag. Strangers, Gua tau lu orang ikhlas, tapi sebenar nya gua tak suka macam tu, gua suka kalau dapat kad raya yang Real lepas tu Bapak Besar punya. Baru la kelasik. macam biasa bukan tu yang gua nak cerita.

Cilaka. Hampir hampir maut jugak gua hujung hujung ramadan ni. Secara islamik nye gua rasa selagi belum habis ramadan selagi tu syaitan iblis bagai takde kan. Habis tu makhluk apa yang himpap gua tidur tadi, 5 kali jugak gua baca Ayat Kursi baru dia lepas kan gua tadi. Ape ape pun Alhamdullilah gua selamat. 

Haihh Gua rasa Jin yang himpap gua tidur tadi tu, bawak seguni kad raya untuk gua dari awek awek bunian. Ye dak? Tu yang berat semacam je.

21 ulasan:

pin berkata...

haha. antara kad raya dan maut.

LUMUT berkata...

hahaa...
kuang asam awek2 bunian konon..
porah

kiba berkata...

lumut, ye lah ye lah. haha

Syida Shukor berkata...

haha kiba dan imaginasinya . btw , selamat hari raya ! :)

kiba berkata...

dah macam wonderland dah.

citahrudin berkata...

x kan seguni je weh

kiba berkata...

sebenarnye aku takde idea.

saya; AISA. berkata...

oh. ini ada bau entri orang yang sedang kerinduan pada orang orang kampung halamannya ye dak? ehhe. sabarlah. rendang tu tak lari kemana muahahaha. XD

FatinZol berkata...

kiba,aku yang kirim jin tu kt ko...
heheheheh

selamat hari raya kiba...

Hellioz berkata...

unconscious state of control je tuyh...

gwakesian kat jin tuyh
asek dia je kena blame...

gyahahahha~

kiba berkata...

aisah: hehehehe. kasarr. nanti balik masak rendang untuk i

fatin: patut la berat! selamat raya jugak :)

hellioz: aku la yang kesian kena hempap.

aben berkata...

aku rase pon cmtu la kiba.
awek2 bunian dorang xde fb nk tag kad raya kat kau..
so xde choice other than anta kad raya pki posmen jin kat kau.
hehe.
untung kau dpt awek bunian ramai!

kiba berkata...

haha. sebenarnye aku takde idea ben, tapi bab kena hempap tu betul. sumpah scary time tu. :'p

Penulis.Sahaja. berkata...

hebat. Dpt kad raya dr bunian. Haha.

Selamat hari raya kiba!

Razman berkata...

perot ko yg dh membesar. tu psal berat.

slmt hari raya.

MOFASAD berkata...

SELAMAT HARI RAYA!!! :)

Lisa Farhana; berkata...

hahaha boleh pulak jin bawak kad raya

selamat hari raya, kiba! :)

wannurfazrini berkata...

Selamat Hari Raya , Hati2 balik kampung iyeee :)

kiba berkata...

thanx.

sopy gemuk berkata...

selamat hari raya .
:))

the beena's berkata...

kiba..td i kena hempap gak..sumpah takot..i jerit2 xde nk kua bunyi gak..haishh