24 Ogos 2010

burger ramly

jeles juga tengok blog awak awak semua terapdet, aku tau awak awak juga seperti aku. terpaksa. benda ni tipikal la kan. dunia macam macam dah berubah. orang kata harga rokok malaysia naik orang kate lah aku tak percaya, bukan malaysia je, kaherah pun sama sebenarnya. ye itu juga adalah perubahan. malahan facebook homepage pun dah banyak berubah. yang baru ni kemain lebih mudah dan pantas untuk kerja harian awak semua berjalan lancar. stalking. dalam diam diam kita tak sedar semua benda tu berlaku.  

  yang aku nak cerita sebenarnya,
dalam diam diam seorang seorang in a relationship. lebih hebat lagi married. aku terus like je selalunye. itu pun sebab butang dislike tiada. jadi secara jujur nya memang aku anggap like itu dislike. kejadah nak like orang lain married dalam alam maya. jeles tau. tapi bukan tu yang aku risau.


يڠ ڤاليڠ اکو ريساو، ڤاݢي تادي سحور اکو ڤکنا بورݢر.
yang paling aku risau, pagi tadi sahur aku pekena burger.haha
 

21 ulasan:

eiffel berkata...

aku xdpt tgk video sbb kt opiz kne blok.. T.T

tp aku syak msti ko risau sbb cara pghasilan bege..kannn..


aku syak jerk

Penulis.Sahaja. berkata...

ape kena mengena bege dgn cheryl samad tu? haha.

kiba berkata...

ei pernah dengar tak pasal mamat burger yang kene rijek tu?

pit, aku tak tau nak reply ape. haha

Razman berkata...

minah tu cam siot..bajet hot lak nk demand2..klu btol hot, dr dlu die dh x ambik mamat burger. ni kira syukur mamat burger ambik dia, tp bila ada laki kaya desperate nak, tros tgal. cam sial. tgk, aku dh teremo. aku dh la slalu lepak di gerai abg burger.

eiffel berkata...

er...owh...slh la ne...t balek umh aku bukak balek..huhuhhu

mamat bege yg kne rijek??cm xtau jerk...story mory r skit..

jp..apakah????

kiba berkata...

man, sabar man.sokong ape lu cakap. gua faham perasaan lu. lu lepak lepak jugak, makan free ape ni. haha

ei. hehe. nanti balik rumah bukak la. baru lah feel dengar. jangan lupa beli burger sebelum tu. pakai earfone lagi satu. takut terlupa.

FatinZol berkata...

hurm..burger..mcm sedap..dah lama x makan burger..

sal vid tu,pompuan tu ad btol jgk,mmg wajar pun dia riso sal future dia,tp cara dia reject samad tu mmg camtaek la..buruk gile perangai..

kiba berkata...

fatin, betul tu. masing masing ada hak masing masing, tapi masing masing macam cilake.

J. Love berkata...

kenapa pekena burger time sahur kena risau?? sedap ape?

kiba berkata...

miss tak faham la tu. terima kasih kerana mencuba.

fndrocka berkata...

lelaki burgr ru pun bunyik desperate sangat...

aben berkata...

minah tu bahet je ba..de pon xsberape nk tumpang kesenangan orang je..
satu hari nt pasti laki yg de kejar tu pon akan tgalkan de..
de kena ingat de akan tua kerepot dsb..
dan laki tu mesti crik len ble da bosan..
pompuan tu pon sgt cheap,bli kasut & handbag sket..tentu da bole bwk naek katil.

kiba berkata...

fndrocka: itu le. masing masing desperate.

ben: hoho betul cakap kau. you are sold girl.

saving huda berkata...

ape ramlyramly ni.sensitip ahh.lala.hye kibs.

kiba berkata...

eh huda. haii :D

Berd berkata...

walaupun kau dah buang video tu aku pernah tengok. Boleh tahan kurang ajar juga minah tu.

Kau takpe la. Balik jadi doktor. Ramai makwe pandang.

Jeles tahu.

Berd berkata...

Aku silap sebenarnya. Kau tak buang rupanya.

celaka.

lumut berkata...

org melulu memang begitu ye berd ye..haha

hye kiba...
aku x tgk pon video tuh...sbb aku berdebar2...sbb kau ni pon bkn leh caye kan kan kan??=p

kiba berkata...

alah berd balik macam la kau tak jadi doktor. siap ada pangkat kapten tau kau balik nanti. jeles tau. haha
berd, kalau kau baca ni tolong bagitau macam mana nak contact kau. aku mungkin naik jordan air balik raya ni. boleh le jumpe kan. hehe

lumut, jadah nye aku tak boleh percaya. haha. tengok la mut. tak tengok rugi.

Berd berkata...

ym aku ada kat profile tu.

kau naik royal jordan ke? berapa hari kau lepak sini? datang la irbid. satu jam je dari airport amman tu. keh keh keh.

hentakbelipat berkata...

pehhh buger ah stail