27 Ogos 2010

konsentrasi tingkat tinggi

hari hari pun.
sahur, stadi, tertidur, terbangun, sambung stadi, berbuka. jari makin hari tolak satu, aku kira hari pulang ke malaysia. mana jari kira hari exam nye kib? aku tanya diri sendiri.
exam dalam 4 hari lagi. oh god. 

ڤوهون بري اکو کونسينتراسي سباݢايمان کاو بري ڤد ماتهاري اونتوق مڽيناري بومي اين، سباݢايمان کاو بري ڤد بولن اونتوق بکرجا وقتو هيتم دان سڤرتي مان يڠ کاو بري سبايق-باءيق کونسينتراسي ڤد ڤسوروح مو نبي محمد صلى الله عليه وسلم. سسوڠݢوه ڽ کاو مها مڠتاهوي. أمين 

pohon beri aku konsentrasi sebagaimana kau beri pada matahari untuk menyinari bumi ini, sebagaimana kau beri pada bulan untuk bekerja waktu hitam, dan seperti mana yang kau beri sebaik-baik konsentrasi pada pesuruh mu Nabi Muhammad s.a.w. sesungguh nya kau maha mengetahui. ameen. 

hehe

17 ulasan:

lumut berkata...

agak sakit hati dengan entry ni...
cissss

sesungguhnya aku berpuasa.hakhak

gudluck exam kamu kiba

aben berkata...

amin..moga doa kau makbul ba!!
gudluck 4 ur exam.
all the best!

FatinZol berkata...

selamat ber-exam

kiba berkata...

udah udah le tu mut nak jeles nye. ;p

thanx mut, aben, fatin. :)

eiffel berkata...

wah dpt balek mesia...hehe..

god luck 4ur exam...

kiba berkata...

terima kasih ei. ken go to ur wedding perhaps. hehe

john bert berkata...

exam tak penting. fail boleh repeat. yg penting balik, penerbangan tertunda, tak raya di malaysia la jawabnya.

Razman berkata...

wahhh..abg kiba balik..nak sign! ai tunggu yu kat epot nti ye yang..

kiba berkata...

johny: kepala! ni paper repeat la ni! haha

man: cilaka. aku tak sanggup madu madu ni. haha

Berd berkata...

lah apa hal naik singapore pulak. royal jordan sekarang ada direct to malaysia. keh keh keh.

pramugari dia tak payah cerita la. cun siott.

kiba berkata...

berd pramugari sia pun ape kurang nye. tehehehe.

aku cancel sebab royal jordan takde tarikh yang aku nak. :) next time la tukar tukar. merasa lauk negara lain lain. tak gitu? haha

inn berkata...

kib.
like! :)
*thumbs up*

itu doa utk aku jugak boleh? :D

saving huda berkata...

amin..
xm rupanya.time ko xm aku dalam flight.wahaha jgn jeles.
papepon gdlck bro!

mama berkata...

Good luck abang. We all miss u n love u very much. Do the best 4 ur xm.

little monster berkata...

good luck kiba. :)

kiba berkata...

inn, yea boleh boleh!

huda: ok. safe journey !

mama: will do ma <3

fie: thanx

Qu berkata...

bittaufiq wannajah ya akhi :)