20 Ogos 2010

cincin kookah

kelmarin member aku dari universiti mansoura datang kaherah ajak teman beli souvenir dari egypt nak bawa pulang ke malaysia, kate nye. memandang kan aku juga akan pulang ke malaysia lambat laun untuk menyambut syawal, aku teman dia agar bila time aku nak shoping cari souvenir nanti berjalan lancar. macam biasa bukan benda tu aku nak cerita.

  yang aku nak cerita.
aku ada beli cincin kayu koka time tu. konon konon nak bagi badan sihat muka berseri baru awek mari. orang kata lah. sekarang cincin tu dah hilang entah kemana. cilanat. memang sah aku tak boleh dibawa berbincang pasal sarung cincin kahwin lagi ni.
haha.

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kau nak buat cerita macam ayat2 cinta ke?

babi betol. jeles siot apahal egypt tak kena banned. celaka punya jordan. kalau nak banned, banned la redtube ke apa. ni banned blogspot. apa barang!

ni aku komen ikut jalan belakang.

-berd.

kiba berkata...

lebih kurang la berd. tapi ayat ayat cinta budak pengajian.

takpe berd. bawak bersabar. kesian jugak aku dengar kes macam tu.
haha

lumut berkata...

aku hampir nak menitis kan airmata..bukan kerana kau higlight link aku dengan nama malaysia kiba...oh bukan...

tp adalah kerana blogspot kene banned dekat jordan yer???hahaha...

kesian berd kan kiba??habislah die x leh online lari la peminat die nnt..die da la femes kan kiba..

p/s::pegilah berambus cpt ke mlysia..cisssssss

lumut berkata...

hye amirul izha..
jom mlm ni baca yassin kuburkan blog berd

kiba berkata...

eleley mut, kau terharu sebab aku link kan kau kan? haha tak payah la nak berd berd bagai. blog berd dah arwah dah. haha sori berd kalau kau baca. sebenanye aku jeles jugak bila lumut cakap kau fehmes. aku kurang yakin. haha

lumut, ok ok. nanti aku tangkap gambar depan rumah masa dah sampai malaysia nanti. haha

afiqsiddhartha berkata...

sebenarnya cincin tu tak suka kau. Dia suka aku la kiba.

kiba berkata...

aku pun rasa macam tu, kalau jumpa nanti kau ambik je la. souvenir. tehe

Penulis.Sahaja. berkata...

nak beli cincin tu bape pound sterling Egypt?
igt nak kirim satu. mana tau boleh buat cincin pengasih. hehehe.

kiba berkata...

hahahaha. seringgit malaysia je satu pit. kalau kau nak aku boleh je beli buat souvenir. tasbih koka taknak pit? tu lagi tuhan kasih. hehe

yun berkata...

haha...nk crik jdoh tapaya pkei cincin ler...

kiba berkata...

abis tu pakai ape? :(

Amylea berkata...

haha..menarikk. betul ke cincin tu work like that? untk perempuan ada x..?
ngee

john bert berkata...

sampai hati awak tau. mentigakan kita dengan berd n lumut. berd dah la kote kecik, lumut lak malas la nak cakap pe yg kecik.

inn berkata...

kib.
sepak kanggg :D

lumut berkata...

ohhh celaka john berd...
dasar ikut punggung mafii..

kiba,
berd femes..
boleh menangis malam2 die bile blogspot kene banned..

kesian jdik sangap beliau..

kiba,
ok tangkap gamba banyak2..
kuih raya..
baju raya..
jejaka raya sekali yg kacak2 juge ye.kau x yah lah

Razman berkata...

aku bersimpati dengan berd. dah la muka tak kacak, tak dpt updet blog pula.

kiba berkata...

lia: ada untuk perempuan ada gelang. haha. tasbih pun ade. ;p

kiba berkata...

johnybert, kuti kau besa habis? haha aku tak berniat ah nak mentigakan kau. sumpah!

lumut, tu lah kan. tak cilaka tak sah. berd sangap gila kut, last entry dah bernafsu setan. eleh, jejaka ensem tu aku la yg kau maksud kan kan? haha

kiba berkata...

inn: kenapa ni kenapa ni? haha

man: aku sokong tapi aku tak percaya kau maher zain.

ayah berkata...

kayu tu bagus bang! mahal x? tp x nak cincin. tie bwk balik lagi. Jgn memudaratkan dah

zaidatul atiqah berkata...

cincin tuh xnak bertuan sewel macam kau. ahaks.!

kiba berkata...

ayah: hehe. sultan azlan siap penah datang kedai bro tu. ok nanti abg bawak balik se due.

zaidatul atiqah: amboi kasau nye.

MOFASAD berkata...

hai kiba

kim salam kat bebi <--- berd babi

hahahahah