18 Ogos 2010

misstep


benda tipikal bila lepak ngopi mahupun ngeteh di warung, takpun makan nasi kandar kedai mamak ke, kita laung laung panggil nak order baru mula la masing masing buat dono. ye, benda tu memang tipikal. tapi disebalik nya, aku faham. diorang kerja restoren ni letih cepat lesu. nak nak pelanggan cerewet. tapi bukan benda tu aku nak cerita.

نق اکو لاوڠ کاو ماچم مان لاݢي بارو کاو ڤندڠ اکو.
nak aku laung kau macam mana lagi baru kau pandang aku.rindu.

19 ulasan:

eiffel berkata...

ko amek selipar/kasut ko..ko fire pale dia...kompem dia pndg ko...gyahahahaha


oit!!!kasik cepat tukar komen box neh jd pop-up..da camteak da aku rasa!!! >.<

Berd berkata...

sembang nak tulis dalam jawi. ni apa jadah satu baris saja aku nampak jawi? hahha

aku rasa kau tak pandai jawi. cakap betol2.

kiba berkata...

eiffel: haha. lu siyes tak mendalami entry ni sebenanye. haaa? ape kene dengan komen box aku? -__-"

berd: hahahaha. aku boleh je berd kalau nak berjawi penuh. tapi aku takut readers maki belakang belakang tak dapat baca. hari tu dah kene terjah dah. ;p

eiffel berkata...

aku rasa..klo ko buat tulisan jawi...kurang emosi disitu..slh satu sbbnyer...readers yg xexpert jawi, akn merangkak mengeja jawi...

sbb komen box ko leceh...nk loading la..huhuuhu

kiba berkata...

@eiffel: betul cakap kau. aku dah suspek benda macam ni akan terjadi. so, aku kurang kan jawi.
masalah loading ni, kene call tokey internet la.
haha

Razman berkata...

buat dua line pn ok. ats jawi bawah rumi. tu tpulang.

yg penting, berd tu sembang lebey konon pndai baca jawi. pdahal dia guna ejawi nak translate.

fiQfrozen berkata...

mentang2 keyboard ade jawi..
cissss cisss...

try tulis cina plak nak tgk?

kiba berkata...

man, berd pandai beb. dia lagi ustaz ustaz! haha

fiq, aku rasa yip man tu pun tak reti tulis cina. aku rasa je la. haha

Penulis.Sahaja. berkata...

bijak betei aok deep last2 lepas cerita pasal restoran. hehe.

yun berkata...

kasi r satu kiss at dowg...
konpem smangat blek..
slamat mncba k.
hahaha

kiba berkata...

pit: jiwang betei kan. haha

yun: kiss and hug? ;p

Syida Shukor berkata...

woot woot . nanti nanti dia pandang lah u :P

Vanilla Popsicle berkata...

ko nyanyi la lagu siti nurhaliza ngan sm salim tu. apa dia dah, jeling2 pandang2? komfem dia pandang balik.

kiba berkata...

@syida haha. ye le tu ^^

@VP. gua anti betul warung ade karoke.nak boleh nak bawak berbincang. haha

Vanilla Popsicle berkata...

ala bukan suruh ko karoke pun. nyanyi bisik2 sudeh :D

don.anaz berkata...

Sepanjang perjalanan hidup aku.. mamak paling kerek.

J. Love berkata...

ah lain kali jangan letak tulisan rumi tu. baru la boleh test readers sape reti baca tulisan jawi. kah kah kah!

J. Love berkata...

ah lain kali jangan letak tulisan rumi tu. baru la boleh test readers sape reti baca tulisan jawi. kah kah kah!

kiba berkata...

VP: ye le ye le.

don: sah lu baca tak habis ni.

J.love: hai cantik!