30 Ogos 2010

it's always merdeka in malaysia


سلامت مڽمبوت کمرديکأن کالي ک-53. موݢ نݢارا امان داماي سلاماڽ

anak jantan macam aku ni. bila time merdeka memang menjiwai sepenuh hati. bukan anakMalaysia lah kalau hari merdeka tak sambut, orang kate. memang pantang juga aku bila ada sekelompok yang mempersendakan hari merdeka. mana pergi entah semangat patriotisma mereka.

paling pantang, ade juga yang kreatif ubah ubah lirik lagu jalur gemilang sempena merdeka ni. mungkin ini disebabkan trend remix agaknye. haihhh cilakek juge. kalau aku tau siapa yang ubah lirik ni mungkin dia tak jumpa dah merdeka tahun depan.

jalur gemilang
KIBA kanlah wawasan
merah putih biru kuning
jalur semangat kami semua
berKIBAlahhh berKIBAlahhh berKIBAlahhh.
jalur gemilang!!!
(ulang2x) 

suwit kan mereka. kehkeh

38 ulasan:

shakinah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Penulis.Sahaja. berkata...

aku nak pasang bendera kat kereta aku.
tp bendera aku besar sangat. xmuat bonet depan.

kiba berkata...

wahhhh shakinah saduri orang pertama komen entri merdeka saya lah! hai shax. jangan nyanyi tau nanti mimpi aku macam apit pulak. kehkeh

kiba berkata...

hint hint nak mintak mak besar kan kereta la tu. kehkeh pit, kalau lu baca aku reply ni. gua salute lu pit, dengarnye hadi Laila L ajak lu buat muzik. boleh la. lirik atas tu dah ade.

MOFASAD berkata...

lu pasang dekat cairo tak? cnfm lu kena rembat kepala lu nanti. hahaha

kiba berkata...

beb, arab sini saing saing aku.

fndrocka berkata...

kalau aku nak nyanyikan lagu negaraku secara akustik tak salahkan?

lumut esoklusa berkata...

ccehhhh poyo la abg ni....
hakhak

weh ble kau balik ni?

kiba berkata...

boleh apa salah nye. main folk lagi digalakkan. kehkeh

kiba berkata...

lumut, tak balik lagi ni. exam start haribulan. jeles betul bunyi nye. heheh

lumut esoklusa berkata...

exam start haribulan??

bulan ape??
bulan mengambang ke??

ceh..x heran...

kiba berkata...

emh. typo. 1hb sept. lepas tu baru balik secepat mungkin. alah chill la mut, aku bukan nye dapat sambut pagi raya pun. same je feel macam kau. hish. haha

MOFASAD berkata...

saing2 apa? saing nafsu gua syak lu tak layak lah

kiba berkata...

dia kalau orang tensen pusing salah do. hahaha kasarr

mahirahnazlim berkata...

ekkekkee ;D
sedapp ha tuka kibar jadi kiba .
patriotik betul !

Berd berkata...

arab egypt pernah kibar jalur grmilang tak kiba? arab sini dah. keh keh keh

yun berkata...

nak jumpa merdeka taon dpn x.?
ahahax...
jgn lupa tampal bendera at kete,mto,beg,dahi n etc k..

lumut esoklusa berkata...

lu x raya mesia ker?pesal kejap sgt balik

J. Love berkata...

tadi kat spital, diorang buat announcement carik pesakit yang lari dari katil dia.

orang tu punya pembuka kata pengumuman: salam 1malaysia. gua terus carut.

adakah gua tak patriotik?

eiffel berkata...

ceh...yg modified lirik tuh msti fan lu kn KIBA...

john bert berkata...

izinkan aku menampar wajahmu wahai kiba...

aben berkata...

happy independence day,KIBA!!

FatinZol berkata...

sesungguhnya...lirik lagu tu memang membakar semangat kemerdekaanku...

wahaha...

manyak hensem lu~

Vanilla Popsicle berkata...

sengal!!!

kibakanla jalur gemilang skang.

kiba berkata...

mahey: sedap kan? kehkeh

berd: arab sini aku ada jumpa dekat kedai koka. kemain tau

yun: mesti lah nak. hehe

lumut: kelas start awal duh.

kiba berkata...

j.love: anak malaysia semua patriotik miss. lu pun ape kurang.

ei: kehkeh. kawan kawan. mende fan nye. haha

johnbert: garang tau.

ben: selamat selamat!

fatinzol: kehkeh. terima kasih

vanillapopsicle: sengal kan. ;p

hensem berkata...

haha. berhantu lagu ni. XD

kiba berkata...

ihirque. XD

syahira ariff berkata...

ni sorang lagi yg ubah lirik lagu

inn berkata...

kib,
memang cilakek juge orang yang ubah lirik tu kan.

;D

aben berkata...

kalau jd femes cm kiba mesti letih nk reply komen.
peh..

kiba berkata...

syahira: siapa lagi sorang?

inn: eleh, pegi la dekat siwon lu tu.

ben: haha. mana ade ben. kawan kawan.

kimisai berkata...

ahhh lu tipu...dusta semua ni.. KIBA2..KIBA mcm bunyi kebab???

berkebab lah...berkebablah.. jalur gemilang.. =P


hahaha

YOUsoF berkata...

hahha. BerKOBA² sungguh semangat bile nyanyi lagu ko ni ;DD

kiba berkata...

kimi: haha lu jeles!

sop: kehkeh. koba mano ni.

anamunawwarah berkata...

hahaha
yang ini memang kelakar

haha

KIBA jangan tak KIBA!!
huhu

kiba berkata...

heheh. biasa biasa je ana.

sopy gemuk berkata...

hahaha.
baru perasan !!
hahaha
bes besss