31 Ogos 2010

if you can read this make me a sandwich


 Gua sangat mengantuk. Tapi gua masih tak nak tidur sebab ego kejantanan gua tercabar. Memang tak muda kalau tidur sekarang. Lebih-lebih lagi bila esok gua exam. 

Baru lepas azan maghrib, maka gua berbuka. Sekarang ni gua tengah tulis blog sambil ditemani beberapa potong sandwich di sebelah kanan dan air pepsi di sebelah kiri. Kombinasi yang kurang ngam sebab secara teorinya kalau di malaysia ni mesti gua sedang pekene roti john disajikan bersama-sama air Teh 'O' panas. Sesungguh nya berbuka bagi orang berpuasa memang nikmat, kesian juga anak anak kecil yang batal puasa kerana manis nye kodomo lion. kehkeh

Disebabkan gua masih tidak puas hati dengan apa yang telah dibaca untuk dibawa masuk exam esok, gua buat keputusan untuk bermain dengan soalan soalan tahun lalu. Mana tahu mungkin kene satu dua. Kalau tak kene tawakal aje lah. Tapi gua yakin gua akan beri jawapan yang penuh bermakna dan padu esok. Tapi takut juga terlebih padu, nanti tak pasal pasal gua dapat lompat tahun. Ala ala pts gitu. tahun 3 pts, lompat naik tahun 5. kehkeh. Angan. Doa doa kan gua tenang jawab paper esok dan lusa. Sejujurnya gua dah letih sangat ni. 

Oh sandwich gua dah habis ...

37 ulasan:

shakinah berkata...

Goodluck pengyou!!

shakinah berkata...

Eh, 1st lagi lah kiba! Ada jodoh ni! *tetibe

zahirlunatik berkata...

ko x sedar ke kiba yang si shax ni selalu nak ayat ko?

mahirahnazlim berkata...

ngee :)
gutluckgutluck chaiyoo kiba !
eh , kat sna jam bape skrg ni ?

kiba berkata...

shax: wah! blogger handal komen 1st! hehe. thanx doakan dol. kalau ade jodoh tak kemana. kehkeh

zahir: selalu jugak dia hint hint aku. aku tau hir.

mahirah: ngehe sini baru pukul 8 malam. thanx yer

shakinah berkata...

Zahir ni dah lama hidup agaknya.

Razman berkata...

shax macam gila kuasa pula komen kat sini. aku terpaksa setuju dengan jaherliah. patotlah shax cakap, sekarang dia suka KIBAkan jalur gemilang.

FatinZol berkata...

selamat ber-exam weh...

Vanilla Popsicle berkata...

jawab bagus-bagus :D

saya; AISA. berkata...

all the best izha. jangan tulis jawapan "sandwich" pulak nanti muahaha. XD

chayok! :)

kiba berkata...

shax, kau dengan jahir tak gaduh tak sah.

man: kehkeh. aku yang belikan die bendera tu.

fatin: okei :)

vanillapopsicle: inshaAllah.

aishah: arasso! ;p

moiRAWR berkata...

good luck abg
pekena sandwich ngan nusan bersama milo fuze lagi sedap. roti john skg dah mahal doh.

Penulis.Sahaja. berkata...

Goodluck pengyou!!
*tiru shax. haha.

naniE berkata...

haha..tibe2 konpius masuk bab kodomo lion..

lumut esoklusa berkata...

all the best kiba...
nk burger malaysia??

hakhak

eiffel berkata...

apakah kamu membutuhkan beger mesia???

xperk t da balek mesia ley telan bebyk...


good luck for ur exam

the bert berkata...

gudluck der..

MOFASAD berkata...

jadahnya buka benda tu?

gua sini depan ayam percik
sengget ke kanan sket ayam goreng masak merah
sengget ke kiri pulak sotong masak tepung
kiri air tebu
kanan air kelapa

pergghhh
nikmat ar wehhhhh


bahahahahaha

kiba berkata...

moi: kehkeh. thanx dol. aku akan buat terbaik kejap lagi.

apit: kau dengan shax macam isi dan kuku.

nanie: heheh. kenapa?

lumut: haha. thanx. alah, aku reti buat la. werk

kiba berkata...

eifel: haha. itu lumut mepek. ok thanx

bert: ok. thanx

farid: ahaha. sini daif duh. takde bazaar. kehkeh

Luna berkata...

Selamat!! :D

kiba berkata...

luna: okei :)

J. Love berkata...

gua nak buat sandwich kejap.

Syida Shukor berkata...

haha u buat sendiri ke ni kiba ? btw , goodluck ! (:

amal berkata...

aku suka komen jahir. rasa nak like tiga belas kali. hahah

gud luck woi.

syahira ariff berkata...

gud luck
kau taun ke berapa?

kiba berkata...

j.love: gua sayang u. kehkeh

syida: buat ape? :)

amal: jahir kalau dengan shax memang cenggitu. haha

syahira: nak masuk tahun 2. ;p

yun berkata...

haha...ckp je la ta study lg an..bwat2 plak update blog..ngehee..
hey, gud luck. tdo jgn lmbt ler.!

kiba berkata...

heheh. tak baik tau.

fndrocka berkata...

nak study pun kena tulis entri baru...memang true.

saving huda berkata...

goodluck kibs!
salam ikhlas dari malaysia.mueheheh.

kiba berkata...

fndrocka: haha doakan gua.

hudaaaaaa, ade bau bau jeles ni. heheh. kehkeh

sopy gemuk berkata...

good luck kiba
=))

MOFASAD berkata...

pe kata lu buka je bazaar.. mana tahu boleh jadi bumiputra berjaya di sna?


g.l!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

huh sapa suka mencabar kejantanan

aben berkata...

kesian juga anak anak kecil yang batal puasa kerana manis nye kodomo lion. kehkeh

~pehh.memori siot.HAHA

Tanpa Nama berkata...

kiba gamba sape eh kat post ni? mamat tuu.