22 Disember 2010

Egypt 4-0 Malaysia

  
  Gua baru balik main futsal kalah mati peringkat universiti gua. Walaupun gua bukanlah true fan bola sepak tempatan wtf, mahupun player yang berbakat sebaris nama nama besar ' Lionel Messi, dan Akmal Rizal Rakli ' kahkah. 

  OK ok. Eventhough tadi, team gua bolos 4 biji tanpa berbalas dan ni lah kali pertama gua main dengan arab Egypt. Yang gua nak cerita.

  Terasa beb spirit patriotisma yang mengalir dalam darah meremangkan bulu roma umpama hantu penanggal sedang memerhati gua terkinja kinja menjaga gawang gol negara tadi. Gila seronok. 

  I mean wattahek? haha kehbai.


10 ulasan:

MOFASAD berkata...

entri camci

kiba berkata...

haha

nuyuin berkata...

hhaha...kiba ni lawak la..

kiba berkata...

yeletuw. haha

lumut berkata...

haha..
kayu ape 4-0??

=p

kiba berkata...

bangku beb

SERIZAWABAW berkata...

wah,,,wakil malaysi nih,,,,huhuh

eiffel berkata...

eceeceee..gol negara!

Yousof berkata...

Aku rindu nak rasa perasaan 'seram' patriotik macam tu!

Bolos empat gol tu boleh dimaafkan, yang penting kau beraksi penuh semangat Kiba! ;D

Tanpa Nama berkata...

kiba best! heheh